måndag 22 september 2008

Naturister påstår att Gud skapade oss nakna och att det är helt naturligt. Jag köper det men undrar om de verkligen är så jävla kristna och egentligen inte bara allmänt kåta? Jag bläddrade förbi outsiders ikväll som handlade om just naturister och blir fasen rädd. Hade jag vuxit upp med såna föräldrar som hängde på campingar med feta, nakna gubbar med små snoppar hela tiden hade jag förmodligen inte levt längre. Jag vill helst kunna välja vem jag ser naken och undvika vilda buskar och hängiga rumpor så långt det går.
Ni minns väl "Naken-Janne"? Hua! (Han ganska mycket bekräftar min teori om att alla naturister har små snoppar)

3 kommentarer:

Anonym sa...

innebandygolfen var jävligt underhållande!

Anonym sa...

Bläää han är läskig hahaha

Håkan Lund sa...

Varför fixerar du dig på snoppar? Varför fixerar du dig på hur folk ser ut?
Hos naturister finns det inget att fantisera om, vi ser varandra som goda medmänniskor.
Lär dig lite mera om naturism innan du fäller en dom. Jag misstänker att du har fördommar om något som du inte har kunskaper om.
Hälsningar Håkan Lund