måndag 13 oktober 2008

Man kan undra varför en fransman precis addat mig på msn. Ni vet hur glad man kan bli när man har en ny "addning" och man väntar på att få se vem det är. Tyvärr blev min lycka inte särskilt långvarig. Mannen i fråga skulle kunna vara Lotta Bromés manliga motsvarighet. Han inleder dessutom med:
sweet woman!!!
you!!!
you are student?
Tydligen fick han tag på mig genom den här jävla bloggen. I alla fall så har jag blockat denna kontakt och hoppas inte att fler fransmän står på tur.

På tal om manliga motsvarigheter förresten. Min manliga motsvarighet (enligt Lilja) är en svettig, flottig och fet kille som läste hotell- och restaurang när vi gick på gymnasiet. Det kan vara ett väldigt roligt tidsfördriv att komma på ens manliga motsvarighet, hoppas bara att ni lyckas bättre än vad jag gjorde.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha var det inte jag som kom på det? fy fan va elakt det är, hoppas du förstår att det bara handlar om hans frisyr!

som om det skulle vara bättre, men du förstår nog.

brunettilda sa...

det är mycket möjligt, jag trodde inte så ont om dig.. det är riktigt illa!!