onsdag 1 oktober 2008

Jag är riktigt rädd för spindlar. Precis nyss när jag låg i soffan och kollade på idol kröp det förbi något stort och svart framför mig. Och jag vet vad ni tänker, typ att "äh, det kan väl inte varit så farligt". Jag ringde upp Patric för lite stöd men han tyckte också att jag var töntig. Den var bamsestor, typ som en liten tändsticksask och det är stort för en spindel. Och det var en såndär äkta spindel som är fet över hela kroppen typ. Jag dammsög upp den i alla fall men inbillar mig att den ska krypa ut igen och att det finns fler i hela lägenheten som kryper upp på mig när jag sover. Jag har panik!

2 kommentarer:

Anonym sa...

my god.
för det första ska du inte mörda spindlar, för det andra är du töntig.
hehe.

brunettilda sa...

det är väl självklart att man mördar spindlarna.. vem vill leva med såna kryp? och vem är du förresten?