onsdag 22 oktober 2008

Anledningen till att jag anses vara mindre aktiv här numera är att jag för en gångs skull lever i verkligheten. I vanliga fall går jag i skolan typ 12 timmar i veckan (för att överdriva) och nu befinner jag mig på praktik vilket innebär heltid. Jag är i en klass 6 vilket inte bara innebär fulla dagar i skolan utan också rättning, planering och möten. Jag tycker att det är underbart kul men dels finns det inte lika mycket inspiration till bloggskrivning där jag är nu och dels orkar jag inte riktigt engagera mig. Det är väldigt kul med sexorna för de håller på att bygga upp sin humor på nåt sätt och ni som känner mig vet att min humor inte har några direkta begränsningar. En pojke som kom lite försent förklarade det på detta vis.

Pojke: "jag har varit på ett väldigt viktigt och demokratiskt uppdrag"
Jag: "jaså, vadå?"
Pojke: "på toa"

Man blir bara glad!

(Den 2 december ska jag landa i New York för att sedan bege mig på en kryssning runt Västindien, det gillar vi!)

Inga kommentarer: