söndag 12 oktober 2008

Det har inte blivit så mycket bloggande för min del den senaste tiden, vet inte riktigt varför men jag kanske är i behov av ett break likt Blondinbella (haha). Dessutom känner jag att min blogg har svängt lite, från att först vara en plats där jag typ spydde galla över allt och alla till att vara en lika trist blogg som alla andra. Jag är i vilket fall väldigt glad över att Jesper åkte ur idol, han var ju inte mycket att ha. Jag tyckte dessutom att Kevin var ganska dålig men det är väl bara jag? I fighten mellan Anna och Katrin Schulman (vet att hon inte längre heter det men hur fan stavar man Zytionervska eller vad fan hon heter?) tar jag Katrins sida, visst hon kanske framstod som lite väl blåst men Anna är ju bara torr.
Jag har hittat spindel nr.4 och tackar Gud för att de börjar krympa i storlek, har inte ens dammsugit upp den senaste.
Igår fann jag mig själv dansandes i ett gäng finniga killars armhålor medan de diggade Summer of 69 eller något liknande, typiskt att idioterna ska vara ute samtidigt som mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

meh, du kan ju inte ta en paus innan du riktigt kommit igång! spy galla nu istället!