torsdag 9 oktober 2008

Igår var det premiär för Bonde-kvällen. Det innebär att vi träffas hos Hanna för att dricka te och titta på "Bonde söker fru", det är mycket trevligt och det förekommer mycket "naaaw" och "han var ju söt". Jag undrar varför inte han från Öland kom med, han var ju söt liksom..?
Ann Söderlund hade också premiär för sitt program om snygga män igår men jag klarar inte riktigt av henne, jag vet inte varför men så är det. Hanna däremot, hon älskar henne. Jag tycker att alla borde ta ställning i denna frågan, att gilla Ann Söderlund eller inte?

Att vara med på skolfoto kan vara ett trauma beroende på hur bilden blir och det var ju ett tag sedan sist. Men nu på min praktik var det dags och barnen tyckte att jag skulle vara med. Jag kommer inte kunna se resultatet men det kanske är bäst så. DESSUTOM var det några barn på elevens val som ville ta kort på mig för "gissa läraren". Det känns som att det är väldigt mycket okontrollerade fotograferingar just nu och snart är det dags för passfoto, typiskt!

Har inte bloggat på några dagar men det är mycket nu = ) hehe..

1 kommentar:

Anonym sa...

söt är väl ett jäääävligt starkt ord.