måndag 11 oktober 2010

veckoplan

Nu är det sista veckan på praktiken vilket känns ganska skönt. Denna veckans träning ser väl i stort sett likadan ut som förra men det verkar inte som att jag får plats på afropowerdancen idag utan får ta ett varv runt sjön istället i min anya skor, det blev ett par Nike. Vet inte än om det blir jogg eller en powerwalk runt.

Måndag:
Powerwalk el. jogg runt sjön 4,5 km
Core (mag- och ryggövningar) 55 min

Tisdag:
Gymmet ca 40 min, kör hela kroppen. Ökade vikt i benpress i fredags från 70 kg till 80.
Aerobics 55 min

Onsdag:
Gymmet med fokus på armar och mage.
Step 55 min

Torsdag:
Vila, APT-träff på praktiken så är kvar till 19.00 ute i Ingelstad.

Fredag:
Gymmet
Jogg el. powerwalk runt sjön

Lördag:
Gymmet
Aerobics 55 min

Söndag:
Vila, söndagspromenad med patric förhoppningsvis.

Inga kommentarer: