tisdag 27 januari 2009

Tänkte sparka igång den här bloggen igen och se hur det går, jag har väl tappat alla (typ 3) läsare vid det här laget men det är värt ett försök. Jag tänker inte köra nån uppdatering om vad som hänt sen sist, dels så rör det sig ju typ om ett halvår och så vet de flesta som bryr sig redan om allt. I alla fall så skulle jag börjat plugga för 21 minuter sedan för att följa min tidsplan men tidsplaner känns ju egentligen lite överskattat på en "ledig" dag som denna.

Som de flesta av er vet så klarar jag inte riktigt av Blondinbella men jag följer ändå hennes blogg, ganska frekvent faktiskt. I alla fall kom jag idag att tänka på hur mycket hjärnkapacitet jag lägger på henne.
- jag älskar att hon åkte ur Let´s dance och kan le/skratta ondskefullt åt det ibland.
- jag läste att hon lyssnar på Veronica Maggio och blev sur för det gör jag också. Jag vill inte ha samma musiksmak som Blondinbella vars favoritgrupp för övrigt är Abba.
- kom också på mig själv med att ha en likadan hårknut som henne och funderar på om det var något i mitt omedvetna som kan ha påverkat.

Anledningen till att jag börjat blogga igen just idag är att jag under morgonen gått igenom min läslista och insett hur många kassa bloggar som finns på nätverket. Jag hoppas att jag inte faller under den kategorin av bloggar och hoppas att Chris säger ifrån i sådana fall.

Inga kommentarer: