tisdag 27 januari 2009

Framstår jag som en tråkig människa om jag säger att spänning är överskattat? Jag känner bara att det ibland skulle vara skönt med lite lugn och ro. Ta till exempel handbolls-VM, jag tycker det är kul att titta när Sverige leder med minst fem mål men om det är jättejämnt blir jag bara stressad och byter kanal. Samma sak var det när jag såg 90210, det var så nära att sluta lugnt och fridfullt där alla var nöjda och glada men då skulle "the son" gå och vara nån typ ond jävel. Jag blev så trött. Det är för mycket för mig att gå och tänka på i veckorna.

Något som däremot är jäkligt underskattat är den gamla hederliga fruktsalladen á la -90. Bara frukt rakt igenom, varken glass eller grädde behövs! Det kallar jag bra kvällsmat det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

alvar!! jag spelade in 90210 men så kom inte slutet med! VAD HÄNDE? BLEV HAN OND? tell me everything...

brunettilda sa...

han typ ringde nån och sa typ "everything is going just fine" så här lurigt du vet..

Anonym sa...

HAHA, men gud vad störigt! aaah.

Anonym sa...

Skulle kalla dig för en person med starkt kontrollbehov ;)