måndag 23 mars 2009

Jag säger inte att jag börjat blogga igen bara för att jag nu skriver ett inlägg men vi får väl se. Anledningen till detta infall är att jag var inne på hipphanna.blogspot.com och såg att jag inte uppdaterat på en månad, det är ju hemskt! Så det kan vara så att endast Hanna läser detta men kul för henne i så fall. Jag har börjat träna. Haha. Eller "börjat" kanske man inte kan säga efter en gång men det var kul och välbehövligt (märkte jag). Nu känns det som att jag är lite på gång i alla fall och det känns skönt. För övrigt saknar jag Västindien och varma vindar istället för snöflingor som landar i håret. Det suger!

1 kommentar:

Hanna sa...

kul, kul, kul! japp, jag läser iaf. härligt att börja träna igen, alltid skönt när man sätter igång. det värsta är ju att det blir som en drog typ...men en sjukt bra drog iaf;)