tisdag 24 mars 2009

Jag äter krossade linfrön till frukost och det står att man inte får äta mer än 1-2 matskedar, jag kan inte sluta förundras över vad som skulle hända om man åt mer. Kanske ska testa nån gång, bara för skojs skull liksom.

Efter träningen igår hade jag sett framemot träningsvärk i hela kroppen så att jag knappt kunde röra mig, men tyvärr känns det bara i armarna och lite i benen. Ska gå dit senare igen och försöka uppnå ett bättre resultat.

(Känns som att jag babblar om allt och ingenting men ha överseende, jag har inte kommit in i grejen än).

4 kommentarer:

Hanna sa...

vadå, bara krossade linfrö till frukost?

brunettilda sa...

haha nej, filmjölk och blåbär också.

Anonym sa...

jag har testat och man bli sjukt röten!! haha, kram från Hanna

Becky sa...

linfrön bildar cyanidgas om man äter för mkt. . inte bra